sobota, 21 lutego 2015

Naturalna piękność

Witajcie kochani. 

Jak mija wam weekend, macie jakieś plany jak go spędzicie ?
Dzisiaj mam dla was kolejną porcję zdjęć natury. Dostałam od was maile w których pisaliście mi że takie zdjęcia chcielibyście widzieć częściej. Postaram się aby takich postów ze zdjęciami natury było u mnie więcej. Czuć już w powietrzu wiosnę, cieplejszy podmuch wiatru, który jest już coraz przyjemniejszy sprawia że aż chce się wychodzić z domu. Dzisiejsza pogoda zdecydowanie dopisała i przyjemnie było spacerować, czuć już świeższe powietrze. Jestem już spragniona wiosny także mam nadzieje że nadejdzie jak najszybciej ! 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obejrzenia dzisiejszych zdjęć.












54 komentarze:

  1. Zdjęcia są wspaniałe, masz talent :)
    Dodawaj więcej takich postów ze zdjęciami :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne !

    ____________________________
    Fashion Minimalism Styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zddjęcia, masz talent ! ♥

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz przepiękne zdjęcia <3
    dziękujemy za komentarz, my również obserwujemy ;)
    http://fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te zdjęcia!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :* obserwuje justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zdjęcia są wspaniałe *.*

    czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie uchwycone, wspaniałe zdjęcia!

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Patrząc na nie, mam wrażenie, jakbym znajdowała się w tym miejscu gdzie zostały zrobione. :) ❤

    http://czternasta26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje fotografie mają taki duży przekaz:) !

      Usuń
  11. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladne zdjęcia <3
    Wszystkie są cudowne, masz ogromny talent :)
    Oj tak rzeczywiście czuć w powietrzu wiosnę <3
    Świetny design :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak wiosna coraz bliżej ! :)

      Usuń
  13. omg incredible photos, it's like I saw tumblr photos! amazing, you are really talented! love your blog :)
    Take a look at my new post :)
    http://coldinvitation.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie idealne zdjęcia;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne zdjęcia! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. :)
    Niezbędne szczegóły znajdziesz tutaj, daj znać jeśli przyjmujesz nominację: http://czternasta26.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia wspaniałe, masz oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój komentarz nie jest pierwszy i nie jest ostatni ale powtórzę: zdjęcia fenomenalne! Nie mogę się oderwać!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam takie zdjęcia, są cudowne ; )
    U mnie nowa notka, zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Yes, I follow you on gfc, Czlonkwie 100, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też już nie mogę doczekać się wiosny, Twoje zdjęcia są niesamowite, naprawdę masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nooo powiem Ci kochana masz niezłe oko do robienia zdjęć, przepięknie uchwyciłaś te wszystkie momenty :)
    Fantastyczne zdjęcia, już takie wiosenne <3
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Tworzysz bardzo profesjonalne sesje. Ta jest po prostu mega. Sama chce się wziąć za bardziej profesjonalną fotografię. Od dawna interesuje się ta tematyką ale pomysł żeby przenieść się na wyższy poziom zrodził się niedawno. Teraz kompletuję sprzęt. Ostatnio kupiłam sobie aparat Canon powershot. Nie jest może najlepszą opcją dostępną na rynku ale puki co jest dla mnie całkowicie wystarczający, nie mogę tak ostro inwestować na samym początku :) Bardzo dziękuję za inspirację i świetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. Ja swoją przygodę z fotografią zaczynałam z aparatem cyfrowym, kiedy jakoś zdjęć nie była zadowalająca. Z czasem kiedy zaczęłam myśleć bardziej o fotografii miałam już lepszy sprzęt. Ciągle dążę do ulepszania ich jakości. Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Jejku śliczne są te zdjęcia ! Szczególnie czwarte ! <3

    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrząc na Twoje zdjęcia, z pewnością zatrudniłabym Cię jako mojego osobistego fotografa! Piękne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje kochana za komentarz! :)
    Zdjęcia są całkiem dobre iii podobają mi się!
    Kochana obserwuje i bede zaglądać jak tylko dodasz cos nowego! :)
    Pozdrawiam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale śliczne zdjęcia :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jak ty to robisz, że z pozoru zwykłe widoki zamieniasz w coś magicznego *.*. Ale rób to dalej ^^
    Masz genialny talent, rozwijaj się dalej ♥♥
    buziaaki :**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne zdjęcia :D piękne rozmycie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing photos! I am photography blogger from Serbia and I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za każdy komentarz.
Jeżeli podoba się Tobie mój blog, zapraszam do obserwacji.
Odwdzięczę się tym samym.
Zapraszam ponownie :-)